Thursday 16 October 2014

TAWARAN KAMI


Tawaran Menempatkan AutoCafe di premis anda!

Kami mengalu-alukan kerjasama untuk menjalankan perniagaan AutoCafe secara usahasama dengan ZazaCafe yang merupakan wakil pengedar sah Wise Vending Sdn Bhd.

Caranya mudah: Hanya berikan kami keizinan untuk meletakkan mesin AutoCafe ini di premis anda tanpa perlu menanggung sebarang kos. Ianya  PERCUMA.

Pelanggan anda PASTI akan menggemari minuman ini kerana selain rasanya yang sedap, ianya juga berkhasiat dan mereka boleh menikmati minuman dengan relax sementara menunggu giliran untuk mendapatkan perkhidmatan di premis anda dan sebagai imbuhan, anda berpeluang menjana pendapatan tambahan kerana anda akan diberikan komisyen atas setiap jualan sepanjang mesin ini berda di tempat anda. Lebih banyak jualan..lebih banyak pulangan!!

Mesin AutoCafe ini sesuai diletakkan di mana-mana premis termasuklah di kediaman anda dan amat praktikal digunakan untuk sebarang keramaian. Ia juga sesuai di manfaatkan oleh pengusaha 'car wash', salun kecantikan, hotel berskala kecil dan sederhana, kedai dobi (auto), klinik, kolej, universiti, sekolah, hospital, kantin, kilang, pejabat dan di mana saja.  Kami mengalu-alukan penyertaan anda untuk menjadi antara yang terawal mendapat manfaat dari perniagaan / servis AutoCafe ini. Keutamaan kami tidak terhad di kawasan Kuala Lumpur, Shah Alam dan Gombak sahaja. Peluang keemasan ini juga terbuka kepada anda yang mungkin mahu menjadi perintis di kawasan anda sendiri (tertakluk pada terma dan syarat)  

Hubungi kami untuk mengatahui bagaimana kami dapat membekalkan AutoCafe secara PERCUMA di premis anda. 

Sila hubungi (whassap) Ija 019-3836997 / Achik 013-3925501 Sekarang!!!!














No comments:

Post a Comment